Pengikut Taksub

April 9, 2010

Ben Ashaari vs Ayah Pin???

salam

haha..
saja je nk letak tajuk tu
bukan sebab pe
Ben ni kan ske wat kerja-kerja amal
sesape yg tatao,beliau ni kire cam ketua mafia la kt gengblogger..haha
aritu beliau buat jelajah blog
menerjah ke blog-blog baru skaligus mempromote blogger2 baru

i polow..i polow..i will polow uuuuuuuuu!!!!
ni soalan-soalan maut beliau:

1 ) Kenapa nak berada dalam blog list aku ;
     semestinya sama mahu dipromote oleh anda enche ben..lagipon bleh jugak aku smbang @ share info ngan kawan2 lain kat ruang legar dunia blog ni..ko sendiri pon byk experience dalam dunia blog ni kan Ben.so, sesama la kite share info mahupon bergosip becomunicate sesama blogger..ya..information is money

2 ) sehari berapa kali update blog ;
     tak tentu..bleh jadi 2,3,4,5,6,7....dan seterusnya.tapi sememangnya update tetiap ari lah

3 ) kenapa korang nak berblog ..
     seperti alasan dlm jelajah ben aritu..ya.saya mau share info.kadang-kadang bagi nasihat.al maklum la kite ni mudah telupa..jugak utk ingatkan dri sendri.lagipon bleh jugak aku dpt info dari kawan-kawan blog aku..info pape la.x kesah la citer yg jadik kt malaysia mahupon di luar mngikot kaca mata orang lain

4 ) dari mana tau mengenai blog aku ..
   la..aku kan jiran umah ko Ben..haha
   yg tu aku tipu..dari gengblogger la...

tup-tup tadi da nk wat amal jariah baru pulak
beliau skali lagi nk promote org baru
kali ni ngan cara lain lah pulak
beliau kata nk letak list blogger-blogger baru kat belog beliau
mula-mula die ltak syarat lain
pas semayang jumaat da ubah syarat
tu la dia si Ben Ashaari..haha

 i die u die..u die...ke neraka jahanam!!!

syarat utama adelah bagi mereka yg de follower bwh 50
so aku ni mmg layak sangat-sangat la
jadi aku pon rasa nk promote la amal jariah si Ben ni
nk tao lae sila la cek post beliau ea

http://www.benashaari.com/2010/04/blog-list-dibuka.html
silalah amek bratur,amek nombor dan tggu kedatangan beliau

da cakap sal pengikut ni aku tringat lak sal entri kat blog kawan aku
de cerita hot sal ayah pin
ya..Ayah Pin bersama kerajaan langit beliau
sekarang dengan dakwah di facebook
baca jangan x baca
http://ismihamdi.blogspot.com/2010/04/kerajaan-langit-kini-di-facebook.html

waooooo..de zikir lae..dasat2

persoalannya...
kenapa aku letak tajuk camtu utk entri ni?
aku pon tatao..haha

2 comments:

Adeq Aien said...

Ingat ad gosip terbaru =>
nice post, haha

Aku Skema said...

hehe..kena tipu..yessss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...