Pengikut Taksub

April 24, 2010

Cuti-Cuti Aku Kali Ni

salam..

ok..hari ni aku nk balik umah
oyehhhhhhhhhhhhhhh!!!
lama dah tunggu ni
padahal aku yg gatal2 nak balik lmbt

so skrg dlm fasa mrncg nk buat apa tym cuti
yela..lama kot cuti ni
x penah2 aku cuti 2 bulan
kecuali la lepas SPM dulu
ingt nk  cari keje part time la
tu pon kalu aku rajin la..haha

tapi kali ni aku nk citer pasal cuti gak
tapi ni citer time cuti antara sem 3 ngan sem 4
aku dah janji nk citer sket2 pasal story ni dulu
tapi sampai skrg x tercerita jugak
time cuti ni aku pegi Thailand @Siam
mmg sronok sgt tapi lama sgt kt sana..9 hari
so aku skip2 jela citer die ek

kitorang bertolak dlm rombongan 2 bas 2 tingkat
start dari pdg besar sampai la ke sempadan Burma di selatan
mmg  jauh la tersangat jauh
nk tahu gamba 1st aku kat sana?
ni dia...


haha..aku ske jamban2 kat sana
chumil2 je..hak3
so, pejalanan diteruskn dgn hny tidur kat dlm bas
keadaan mmg sempit
dah tmpt isi brg kt bwh penuh
kna la letak kt tmpt duduk


kat sini byk mende2 yg xde kat malaysia
contohnye kat satu kampung atas bukit ni

ah..bukan yg ni..yg ni biasa la
yg bawah ni..

ni marijuana ye anak2..boleh nak petik tapi pastu korank mati di atli gantung thailand la..

rasa2 kami tido dlm bas lagi lama dari tido kat hotel
disebabkan borink, aku nekad nak naik kenderaan lain

jom race sape lagi laju!!!

naik sampan nak balik malaysia ni

haha..xde la
gambar 1st tu time kat tmpt bei penyapu
yg 2nd tu kat pasar terapung


tapi kemuncak pejalan ni adelah utara thailand
kat sini sgt sejuk walaupon xde salji
org x tgk pelik la kalu korank pakai baju sejuk time tghari

 pndgn dari tgkp hotel...wayar besrabut giler

sgt byk gerai2 kat sini kt spnjg jalan ke imegresen burma
dan byk jugak la mende2 yg unik

snpng yg pkai pluru manik dan besi
nak beli xbleh..malaysia x bagi..haram di sisi undang2!!!

desert eagle..tgk jela..huhu
suma senjata2 ni scale dan berat 1:1
kira mmg mcm betul la..
stakat nak men kat kedai tu bleh la..
sakit nk mampus kalu kna badan
ni pun brg unik gak tapi x diharamkan

yg ni aku beli..chumil x topi msim sejuk ni???haha

tapi bile dah lma2 tringt nk balik rumah
last2 suma nk balik cepat
tringat ayam, itik, kucing, kambing la pulak
ujan emas di negara org, ujan batu di negara sendiri
batu jugak yg aku pilih..huhu
sori la kawan2..xde buah tgn utk korank
muahahaha...

thailand..anda dah dijelajah!

ok..ni ade pesanan ringkas
khas utk pelajar2 mekanikal UTM
terutama utk cik bibah dan rakan2 yg nk jaga moto aku tu
selamat menjalani short semester slama 2 bulan akan datang!!!

besemangat di bengkel automotif waktu short semester

burn cuti korank..
aku dah lepas..lega..hahaha

4 comments:

noneyloveswhite said...

jamban die schumel!!nak satu~~

Aku Skema said...

amek la jamban 2..ltak umah..haha
bagus la 2 dibah..lagi ko x nek lagi slamat..hak3

Nur Mudrikah said...

cuti ni xnak p tmpat laen plak ka???

comilnye topi..hihi

AdlieMusa said...

aku kena repeat shortsem gle..
sumpah bosan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...