Pengikut Taksub

April 8, 2010

Jangan Salah Faham Lagi..Sila Baca

salam..

ohho..ari ni tatao nk ckap post sal pe
tpi xpe la
mau cakap pasal realiti
ya..ianya pasal sukan
ianya bola..bola..bola
aku suka main bola tapi kadang-kadang x suka
haha..ayat tah pape

sedar atau x sedar korank boleh tetiba marah kawan sendiri bila tengok bola
tringat aku bile si A.Yakin marah M.Jamang tym tengok Arsenal vs Barcelona ritu
kena sindir sikit je..
da tetiba mara walopon aku tao A.Yakin jarang mara

no marah-marah ataupun no more EPL

bukan pe..
aku cuma x suka bila org fanatik ni
aiyooo..seyes aku benci
rasa nak katam-katam je org camni
sampai nak mengamuk-mengamuk ape kes?
kang kena balik amukan sang arjuna dari aku
bawa-bawa la relax bersama anda
sesungguhnya anda x dapat satu sen pon bila kelab anda kalah
dan x payah la sakitkan ati orang lain
Tuhan x suke ye sifat demikian ye adik-adik

kalah pon pasang mercun, menang pon mercun, seri pon mercun
ingat stadium bapak ko?sakit mata + sakit hati

kalu camni xpe jugak..dapat pahala sembahyang jemaah lagi

apa-apa mende yg kite buat pon biarlah besederhana
bak kata idola terutama aku :

“Tidakkah kalian mendengar? Tidakkah kalian mendengar? Sesungguhnya kesederhanaan itu sebahagian daripada iman!”
 (Hadis Riwayat Abu Daud)

ingat tu...
sabar dan besederhana ok
itu yang dianjurkan 

di kesempatan aku buat entri pasal bola ni,
aku nak betulkan la persepsi sesetengah sahabat kat aku
aku ni penyokong sederhana utk kelab.............


Barcelona FC dari dulu ok!
Més que un club ~ More than a club
persoalannya...
anda tensen tak bila tengok bola bila seri 0-0?..haha
p/s:
bagi yg masih kompius
rooney feveret player tapi barca feveret club aku..ada paham?

1 comment:

pameklampard said...

man u da kalah,barca da menang besor bru nk ngaku..cet..padayapa...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...