Pengikut Taksub

April 4, 2010

Mandi Janji Jimat

salam..

saya suka mandi
tiap2 hari saya mandi
saya mandi tiap2 hari sebab saya suka mandi
**oh..mrapu lagi**

ok la
aku tao korank mesti mandi tiap2 ari
aku pon..tapi of cos la msing2 de habit waktu mandi
de yg ske kala-oke
de yg ske tengok je aer shower mencurah-curah
de yg korek idung dan menjentik ke plusuk alam
de jgak yg bediri temenung kendian kluar tnpa mndi

 korank jgn mndi cam diorg sudah..haha

kalu ak ni plak jenis yg ske pikir
pikir macam2 la
pikir duet,makan,aweksss,moto mahupon nak mndi ke x
tapi kebanyakan idea dtg tym mndi la
kbnykn entri aku pon dtg tym aku mndi
so di sini boleh la dibuat sdikit konklusi
aku x post entri mksdnye ak x mndi la......
oh..bukan macam 2..jgn slah fhm
yg nk dikatakan kt sini mndi tu mnyegarkan minda
otak segar bdan mronta2 suro cepat habis mndi..x tahan sejuk

tringat zaman dulu2 bile mandi prigi kat kg
sejuk ya amat..tapi bezzzzz

seksi sggh pakcik ni mndi..censored sket takot korank ternoda

x kesah camna gaya pon korank mndi janji bersih
dan utk bersih 2 x bemakna kena mandi lama2
letih aku ngunggu kat luar shower 2
rasa seperti mahu terjah je pintu tu..oh sabar2
sdikit hujah dan sebab musabab ak x ske

RasuluLlah saw biasa mandi dengan menggunakan 4-5 mud air dan berwudhu' hanya dengan satu mud air
(1 mud = 2 cebok tngn saja)
Hr Jama'ah dari Anas ra

Sabda Rasulullah "akan datang muncul segolongandari umatku yg melampaui dalam hal bersuci dan berdo'a."
HR Ahmad, Abu Daud dan Ibn Majah dari Abdullah Ibn Mughaffal ra


hah..x maen2 tao
xbek membazir air tao
moga2 dengan ini x de la aku kna tggu lma2 lagi pasni ea..huhu
persoalan penting ada di sini
korank da mandi blom??
nape aku bao smacam je nih??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...