Pengikut Taksub

April 6, 2010

Sambut Menyambut Gol

salam..
dari tadi aku duk tpikir nk tulis pe
tp ttbe je tringat sal men bola
petang ni x men bola
nk men bedminten plak..lma x men
bila duk ngelamun ni tpikir la sjenak
ak ni kalu gol x pnah celebrate pon
mcm sombonk la plak
jadi ak pon amek kputusan utk tny pendapat en.google
ni ha bbrapa jawapan beliau


cik nani ngan tredmark beliau..yg ni ak x bleh tiru..cdngn lain en.google..

spiderman la plak..jadi spender-man pon ok jgak

"ni gol aku..sapa brani cabar gua tumbok"..haha

macam nnek kebayan bgi cramah la plak..x seswai

aaaaaaaaaaaa...lagi la aku x sanggup..puit99999!!!!

stelah tiada penyelesaiaan yg seswai,aku tnya la plak cik youtube
apa kata cik youtube..




bykknyer yg ak ske..
sgt membantu cik youtube kite
ak rsa nk tiru style ence nistelrooy tu la..kat 3.01
baru la opponent trasa dianjing-anjingkan..haha
oh..dalam bertnya2 en.google tdi ak tjumpa gambo ni

"nak amek!!!nganjing sangat!!!"..haha..ya.itu enche cantona

credit utk enche google..kerana dirimu begitu beharga

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...