Pengikut Taksub

April 5, 2010

SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...

salam..

untuk persoalan di atas..
saya pon tatao
saya ni kan pemalu..haha
sbenarnya tajuk 2 mula2 aku nk letak je
"SAYA tak MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ..."
haha
ahha..tujuan beliau buat begitu ada di sini

of cos la saya mahu suma org jalan2 kat blog saya
x kesah la ben Ashaari ke..sape ke
kalu boleh nak je satu dunia jalan2 kt blog ni
bukan pe..aku ni jenis yg ske memberi pesanan
slalunyer post2 aku ni byknyer besifat motivasi
kire cam nasihat mnasihat
cara nak nasihat pon bkn la seyes cam ucapan Naib Canselor tu
nasihat scara halus dan behikmah gitu..hak3
sbb tu la idola aku adalah beliau

oyeh..u r the bes dr..

 Ben Ashaari
pasan x gambo 2 org ni..lbih krang kan??haha

bukan ape..
bile aku wat entri baru yg besifat motivasi ni msti la ak kna cari mklumat
ea la..xkan la nk bgi info @ fact palsu kot
dgn itu dpt la ak sdkit ilmu dismping menasihat
bkn menasihat org je..yg penting nasihat utk dri ak sndri

إِلا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ
kecuali orang-orang yang beriman dan mengerjakan amal saleh dan nasihat menasihati supaya mentaati kebenaran dan nasihat menasihati supaya menetapi kesabaran.
Al-’Asr : ayat 3

haha..tu la sebab die utk pesoalan di atas
persoalan utk dri sendri pula
nape aku wat entri byk sgt rini?
suda2..jom p makan!!!

9 comments:

Encik Fikhri said...

rajinnye menaip..wifi laju sangat r tu~~

Aku Skema said...

oyeh..laju la..org len sebok exam..haha

Ben Ashaari said...

salam.. dah update bro..tqqqq

http://www.benashaari.com/2010/04/jelajah-blog-abstrak-itu-aku.html

Amir Izzat said...

gambo tue mmg ketara la..... ahaha

Mat Gebu said...

Ha ah laaa..ada iras2 sikit...depa ni kan sedara tatau keee....gurau jeee!!!!

Shahada Fauzi said...

hahaha..tang dok silang tangan tu yang sama..lawak2..(^_^)

Aku Skema said...

mekaseh ye ence ben..nyaris2 ak ingt diorg ni adek bradik..sdara jaoh kot..ahk3

Encik Fikhri said...

glemer ah blog ko pasni..kui3

CikguAzilah said...

adeh, kalo ben ashaari merewang2 di blog sy...konpem sy senyum smp pagi...heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...