Pengikut Taksub

April 5, 2010

Saya Suka Library

salam..

oyeh..statement pling bes..haha
kenape saye suke library
sebab die besss
haha..tiru eklan petronas zaman kecik2 dulu




haha..tringat iklan2 petronas yg bes2 dlu kan
tetunggu je nk raya
nak tengok iklan petronas

bebalik pada citer
sebab kenape saya suke Perpustakaan Sultanah Zanariah UTM Skudai?

ni portal beliau...

 ahha..inilah gambar beliau..i lap u..haha

hehe..banyak sebab 2
saye suker library ni sebab die besar
saya slalu x jumpa buku kat rak
slalu kluar cam2 je sbb x jumpa buku
haha..2 sampingan je

dalam byk2 tempat lam library ni,
de satu tempat @ tingkat yg ak paling ske
oh yes..semestinya tingkat 3

 yg pakai baju itam 2 kwn ak..bile msa plak ko g library?
ak yg da mcm tiap2 ari g lbrary pon xde gambo lam gallery PSZ!!!

haha..mesti la aku ske bkak tenet kat sini
nape?apa yg special tenet sini?
meh sini nk tnjuk sket

ya..ak sedang donlod citer..da la kompiter2 ni guna windows 7...i like!!!

suda nampak?
ya..sgt bebaloi nk donlod papepon kt sini
donlod citer pape pon hanya skitar 5-10 minit
sgt bebaloi kan?
2 pon kire agak slow sbb ak donlod tym puncak
kalu tym mlm bleh mencecah 2Mbps ke atas ea
hak3..giler2
de la lae tepat2 yg ak ske

muka2 yg aku familiar kat kolej pon de lam gallery library..mna gambo aku??

cam sudut riadah kat pon de kat tingkat 3
chess, sahiba,dam ular mahupon dam aji ada di sini
tiap2 ari pon de tanyangan muvi kat tv sbelah tmpt diorg men chess ni
ssape yg tlepas muvi taun2 lepas bleh la lepak2 sini
tpi popcorn xleh la wak masok ea

rsanya itu la sbb utamanya 
bkn sbb pe..sbb aku slalu x jmpa bku yg ak cri kot
last2 pinjam bku lain..haha
persoalannya ada di sini
anda penah g library ke?hik3

5 comments:

hanis aleeya aka gadis sepi said...

I'm book freak! Library freak! Novel freak! Mana mungkin tak pernah pegi library! Ahaha... Muka hari2 tukar buku kat library ye kut.. satu hari tukar 2,3 buku.. esok tukar lagi..

adibah yusof said...

bro, ko tak gune infolan ke tym cari buku?.
selama ni aku cari buku jumpa jewk..
atau ko tak pernah tahu kewujudan infolan?.
hahaha.

Aku Skema said...

hanis - huyooo..ak respek ni..tabek spring!
adibah - ak guna la..yg x jmpanyer kt rak 2..besa la..kdang2 bku bes2 ni diorg bwak sorok

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

thank you for your comment on PSZ..please visit to our blog
http://portal.psz.utm.my/blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...