Pengikut Taksub

June 18, 2010

I Miss You Death

salam..

smalam aku susah tido
maybe sbb pikir byk
mmg feveret aku la
temenung sambil bebaring
sedar2 dah kul 4-5 pagi



mmg byk prasaan bila nk tido
ade org yg happy sgt bila tido
ade yg glisah bila nk tido
bagi aku, wktu sblom tidur ni wktu yg sedih
trima kasih kalu de yg bestuju yap..

waktu sblom tido mmg sgt sronok bila bepikir
x kesah la nk berangan ke,
nk tringat zaman muda-mudi ke,
tapi lae bes kalu korank ingt pasal salah korank
ala..kira muhasabah diri
sangat puas bila sampai kuar air mata
boleh tido dgn puas..mcm baby


pastu tnm azam masing2 sblom tido
ni antara mende yg aku slalu tringat sblom tido

1. waktu atok aku mninggal
sedih sbb tym tu aku kecik lae
tatau pape dan aku x sedih time tu
bahkan de rasa syok time tu
yela..kecik lae time tu


2. 1st love clash
yg ni sbb aku rasa aku besalah
mmg xleh watpe la
moga2 aku x ulang mende yg sama
sudah boleh control

3. dunia bakal berperang besar
yg ni pe yg aku slalu pikir
kalu la dunia ni beperang,
dah bersediakah aku nk bejihad
moga ditetapkan iman


4. mimpi jadi realiti
yg ni maybe ramai yg ske
tapi aku x ske..
ape boleh buat..haha
ape yg syoknye bleh tau future?
mampu ke kite ubah kalu kite tau pon?
lebih sronok bila kite sndri tentukan masa depan

5. aku akan mati esok
membyangkan aku nk mati esok,
dan menghabiskan masa yg sedikit tu
sblom aku tutup mata
and i really know what its fell
dan aku sgt suka..
i miss u death..huhu
penuh keinsafan


p/s
"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry "
life is a bless..thak you

3 comments:

Keretapi said...

memang sebelum tido jugaklah mase yg paling byk aku fikir. sampai berjam baring dlm gelap.

kadang2 teringat kisah lama, yang sedih, yang happy, yang geram semua ada. kadang2 aku just memang takkut nak tido. bukan takut hantu ke apa, tapi paranoid. rase mcm kne berjaga malam, jaga rumah dr pencuri.

sbg perempuan, mestilah aku berangan kan. oh berangan itu perlu, kdg2 berhajat nak mimpi apa-apa yg kte nak, so aku beranganla sebelum tido. tapi tak jadi pun --"

kikilala said...

Saya ni masuk kategori susah nak tido. Dan macam kamu juga, banyak benda yang bermain dalam fikiran dan sedar2 dah 2-3 jam berlalu dan masih belum dapat melelapkan mata. Kadang-kadang saya pun akan terfikir, macam mana agaknya kalau nyawa saya akan ditamatkan tak lama lagi dikala kita belum bersedia?

Aku Skema said...

xde cara sng nk tido kan?len kali aku cari la info nk bagi sng tido plak..hehe.cara aku paling pelik.minum kopi sblom tido..kafien mmg x bgi efek kat aku..bahkan lae ngantok de ah..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...