Pengikut Taksub

June 7, 2010

Orang Kat Kenduri Dan Parking Keta Macam Haram

salam..

hah..lama x update ni
berkobar- kobar di dada
rasa nk update..
tgk la tajuk kat atas tu
ya..dah mcm kisah teladan plak
mcm sang kancil dan kure2..aaaa
marag gak ni dlm ati
semuanye bermula di satu tmpt knduri..ceyyy
 
spupu2 aku ramai kat umah
dah budak2 skolah cuti..
stibanya di rumah knduri dlm ujan
kami melantak dgn tanpa belas kasihan
mana x nye..ade gulai daging, ayam goreng, kerabu dll lagi la


pergh..dan satu mende yg aku x ske bila abeh mkn knduri
adelah bile kna tggu org pompuan abeh mkn
xkn nk duk lae kot..org len nk duduk plak
bediri la kat situ dlm ujan
dah lama bediri aku rasa sakit pala
angin nek kpala kot
tetiba kedebuk...
spupu aku jtuh da..ingt ade org tolak die
skali die tarik nk pengsan

pe lagi..angkat die mau wak g klinik la
da lari2 g keta nk kluar ade org parking mcm haram
parking tgh jalan baek punya..
mmg sumpah srapah abeh la

 adek bradek die ni la..double parking

tepaksa redah pokok bunga raya kat situ sampai patah
nk kluar jln utama de plak satu keta
parking mcm haram jgk
gua turun tros g tndang side mirror die
pijak2 bagi hancus...
buduh..org dh la emergncy
nk kluar x lepas gak
seret abeh bdn keta die..
amek ko..padan muka..keta baru lak tu

pengajaran sng je..
cuba la guna otak nk parking
sakit hati tau x???
tapi aku xde la bagi patah side mirror die pon
saja kasi crita mnarik sket..hehe

6 comments:

DiyanaDaniel said...

Memang rasa nak #$£&%£$"&@?@# je bila jumpa orang park keta macam ni..tapi nasib bek la tang 'side mirror'n 'seret badan keta' tu cuma untuk 'gimik' je..kalo x..takoot nye jumpa orang macam ko..ahehehe

Aku Skema said...

tapi yg seret tu mmg btoi la..da nk kluar gak..last2 tekena..haha

Anonymous said...

bodoh betoi...hahaha aku gelak guling2 lagi beb...kih3....seyes aku ingt ko mmg emo gaban smpai pecahkn side mirror tuh...mula2 bca aku cm kata gk dasat giler mamat neh...emo nk mmpuih...tp last2...ayat yg keluaq, bodo betul..hahahahaah

Aku Skema said...

hg len kali kna lebih prihatin..haha

Anonymous said...

haha...mna nk tau...aku sgt excited bila membaca....kah3...tmbh2 bila ada stai thrill neh....hahahhaa

Hassanah R.A.S.A. said...

orang tu mesti kes lapo tu,
sbb die parking ikut suke hati die je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...