Pengikut Taksub

June 1, 2010

Pakcik Mencarut Kat Aku!!!

salam..

arini nk story sket2 sal 2 hari lepas
waktu aku pegi skolah
"back to school" la omputih kate
yela..rindu kat soksek tu
dah lama x mlawat

mmg dh tekad pegi kali ni
sblom ni dah 2-3 kali cancel
sebab aku bgn lwt da..haha
ni pas sbuh trus g eksesais
eksesais kopek buah klapa
sesudah bejaya mnambah otot2 perut,
terus pegi mndi dan nek moto

smngat je aku kan?..haha
nek moto trus g stesyen bas
malas nk drive smpai sana
lalu aku pon amek jln kampung
sejuk sket..byk pokok2
pastu msuk main road
baru smpai trafic light 1st,
lampu merah pulak..
tggu pnya tggu,hijau jugak
dgn yakin,aku pon koner msk smpng
bila dh jln baru aku sedar
tadi lampu hijau utk jln straight la!!!
sket je lae keta waja nk rempuh
yg besnye,
pak cik nek moto blkng aku pon ikot jln

 ah..bukan pakcik ni..die x bersalah..ahaha


slmt die x kna lggr
mst pkcik ngn keta waja 2 mencarut habis
sori la ye..haha


agak2nye adik bradik pakcik ni la kot..

pengajaran die sng je
jgn la duk men ikut org je
die jalan ko pon jalan
aku ni dah la ngntok tym tu..
hahahaha..kesian pak cik

 mesti pakcik tu nk pnyepak camni kan?huhu..

pasni la aku crita plak tym kat soksek
skrg xleh sbb kmpter aku dah blow off
haha..ni pon amek blik laptop lma aku
xleh la nk edit gambo pkai photoshop
ok2..bai

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...