Pengikut Taksub

August 22, 2010

Lagu Apakah Ini?

salam...

ahha..rini nk kondem org pulak
haha..asyik puji - memuji je
kisahnya bermula bila aku dengar radio
kebetulan time tu radio baru dpt siaran
sbb aku baru ubah radio atas meja
sblom ni letak bawah meja je..
camna la nk dpt signal..bijak kan?

smart plak aku tgok radio ni..kretif..nk sbijik!!

duk tgh baik punya layan perasaan
tetiba sampai turn lagu ni
aku pon x penah dengar..
mana x nye..dah 6 bulan x dengar radio
macam duduk dalam hutan bakau pulak
tajuk lagu die Bidadari Syuga - Nas Adila
aku bila dengar lagu msti aku cuba tangkap lirik dulu
tetiba aku rasa mushkil
so aku pon google la lirik lagu ni




Aku adalah bidadari dari syurga
Bila ingin miliki aku
Semudah yang kau mahu
Aku takkan tertipu kata
Yang harus kau impikan

Aku adalah bidadari dari syurga
Yang akan selalu membuat mu bahagia
Aku adalah bidadari dari syurga
Yang memberikan indahnya persona ku dengan cinta

Aku adalah bidadari dari syurga

Jangan berharap akan mudah
Kau memikat diriku
Dengar nada suara hati ku
Bila kau ingin tahu

Aku adalah bidadari dari syurga
Yang akan selalu membuat mu bahagia
Aku adalah bidadari dari syurga
Yang memberikan indahnya persona ku dengan cinta

Jangan kau cuba cuba menipu hatiku
Dan jangan cuba cuba terlalu menginginkan ku
Kerna tak mudah mudah dapatkan cinta ku
Jangan sampai kecewa bila ku menolak cinta mu

Aku adalah bidadari dari syurga
Yang akan selalu membuat mu bahagia
Aku adalah bidadari dari syurga
Yang memberikan indahnya persona ku dengan cinta


amboi..jadi bidadari ea
dasyat btoi nk wat comparison

maybe org akan kata.."ala..lirik je pon"
cuma aku rasa mcm over sangat kot
korank compare dgn bidadari kot
penah dengar citer Ainul Mardhiah?
haa..yg x pernah bleh baca kat sini

betapa susahnya nk dpt gnjaran bidadari tu
nyawa sbg galang ganti
relax - relax je lirik ni..haha
ok la..xnk la kondem banyak-banyak
kepada yg terasa sila sebut
"sesungguhnya aku berpuasa"



jgn lupa sekarang bulan puasa ok


“Puasa adalah perisai, maka (seseorang janganlah mengerjakan rafats (perkataan yang keji) dan jangan berbuat jahil dan jika seseorang itu diperangi atau dicaci-maki, maka hendaklah dia mengatakan: “Sesungguhnya aku sedang berpuasa” (Nabi menyebutnya dua kali)…”
Hadis riwayat Imam al-Bukhari

1 comment:

Nur Mudrikah said...

wuuu..xkan ade mnusia yg mmpu nk lwan bidadari syurga..
Ainul Mardhiah je yg lyak glaran tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...