Pengikut Taksub

February 18, 2011

Gempar!!! Salji Turun Di Malaysia!!!

salam..

salji turun di malaysia?
ni dah kes pelik bin ajaib..
kena bersiap sedia dgn winter hat la skrg ni

 xde la turun salji pon..saja nak tes tajuk tu..haha
sape x tau winter hat/cap tu apa?
kat malaysia memang susah la nk jumpa
ada memang ada..tapi jarang-jarang la jumpa
dah nama pon winter cap..
guna waktu musim sejuk la..
kalu malaysia tetiba turun salji mencurah-curah
mmg laku bak goreng pisang panas la

aku memang minat sangat la benda-benda camni
buat koleksi winter hat yg best
mungkin sebab susah nak dapat kot
aku mula minat beli winter hat waktu pegi thailand 2 tahun lepas
waktu tu kitorang sampai dekat sempadan vietnam
kebetulan pulak waktu tu mmg musim sejuk
aku dah la x tahan sejuk..bijak la camtu
so kena la beli sebijik benda ni

aku de jugak belikan kat kawan aku
sebab aku tau benda ni mmg susah nak dapat
kalu aku nk mlawat mana-mana tmpt yg ada jual aku mmg beli la
kebetulan pulak waktu cuti raya cina hari tu,
member kelas aku pegi iran utk global outreach program
jadi aku suroh la die tolong belikan
terima kasih banyak-banyak la ye munie..haha
die belikan jugak walaupon aku x bagi duit
bukan xnk bagi..tapi time tu kan dah last-last minute..alasan..haha

mekaseh la munie!!!
ni yang aku beli waktu kat sempadan vietnam tu
yg ni aku bagi kat kawan baik aku..hehe
waa..comelnye..model tu..haha

simple je..tapi smart

ni pon winter cap jugak

jenis ni bukan utk budak-budak je..orang dewasa pon byk jugak yg pakai

ni yang pompuan biasa pakai la

waa..yg ni serius smart..siap jambang lagi..haha

yang ni mmg aku cari sangat-sangat

tidak terkecuali jugak golongan orang gila tua

banyak jugak la yg aku berkenan
rambang mata aku tengok..
rasa macam nk beli je semua..muahaha
kepada sesape yg nk ke luar negara tu,
sila bagitau aku ye..
nak suroh beli sebijik..haha

6 comments:

Nur Mudrikah said...

hah..sy pun nak pergi obesi ni..haha
nak kirim ape2 ke? tapi kena tunggu lama lagi la..hakhak2. tunggu dah kerja plus duet pun dah byk..agaga

Aku Skema said...

woh..nnt pegi obesi try la cari ek..mana tau kot2 kat area penang ada..haha

Nur Mudrikah said...

hah... kenapa mesti area2 penang? tuan pnya topi may be ada kat sana kot.xpa2, nanti buat koleksi deh..

kyo_9 said...

giler semangat bro..
ak pon minat gak nk angkat winter hat yang tutup telinga skali.. tp setakat nih harga dia cam shit mahal kt tempat ak.. tunggu harga turun sket dulu la.. ;)

Hairi Ahmad said...

skema nye minat mmg jarang2 dowh...
cam akuk plak mmg org ramai minat, iaitu gajet :)

Aku Skema said...

besa la tu..aku mmg sronok jadi org pelik..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...