Pengikut Taksub

February 4, 2011

Why Am I Shitting Green?

salam..

sori la tajuk tu agak kotor
mmg pelik jugak la..tapi memang betol
serius x tipu la bai
aku boleh bagi tips kalu korang nk try..haha


kes pertama aku berlaku tahun lepas
waktu tu pagi kot..sakit perot plak
awal2 pagi lagi dah sakit perot..
skali dah habeh memerot mst la nk flush
skali tgok kaler hijau da..
skali tengok mcm x percaya..
melompat mcm org gila dlm jamban
ingatkan aku da rbun warna..
tapi x sebab getah paip pon kaler hijau

sejak hari tu mula la episod sedih
tringat dah suma menda
rasa nk mati dah..habeh la
buat surat wasiat semua lengkap
mingingatkan ajal yg da dekat
insaf habis la rasanya..mintak maap habis kt semua org
esok hari la penentunya...
kali ni kaler die ok..fuuhhhh
skali dgn surat2 wasiat kna flush..haha

tapi stahun kemudian peristiwa sama berulang lagi
kali ni dua hari berturut-turut
mmg susah hati..maybe kali ini die benar-benar berlaku
dah kena print balik surat wasiat taun lepas..
disebabkan koneksi internet yg pantas spnjg cuti ni
aku pon mula la meniap di google
"shit turn green"...ahhakssss
sampai la aku ke satu link ni

lawak plak aku baca..haha
rupanya ramai lagi yg berak taik hijau
byk sebab jadi mende camni
dan utk pengetauhan semua..
taik mmg ada berbagai kaler..
hijau,biru, kuning, merah, pink, hitam mahupon silver
anda boleh baca kat sini ea
belom pernah direkodkan yg bewarna gold
sesiapa yg ada pengalaman sila repot di sini

aku dah termuntah 2-3 kali tngok mende ni..blwwwueeekkk

setelah dicheck, baru aku prasan
sejak 2-3 hari lepas aku duk makan sjenis asam
ya..asam tu mmg byk pewarna
cis punya asam..tapi sedap
smalam aku makan..looking for the result today..muahaha

ok2..just for fun ok
tapi mmg lawak la..
sori la entri kotor dan jijik
tapi ni kenyataan sebab sstgah org x tahu
semua adelah benar kecuali surat wasiat
anyway, Happy shitting Holiday!!!

6 comments:

cikyui said...

Laa...pkir mashimaro punya T#@* td rupany asam2..hehe

Aku Skema said...

haiya..mna de asam2 ah..ni mmg mashimaro punya la

Azah Rahaman said...

lalalalalaa

cikyui said...

Ish...tp cntik jga mashimaro pnya t***?
hehe

Aku Skema said...

ya..mmg kiut kan?

yuiameera said...

hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...