Pengikut Taksub

April 2, 2011

Design Pendrive Yang Kreatif

assalamualaikum..

teringat first time tengok pendrive
waktu tu kat sekolah menegah lagi
cikgu english aku guna yg 256MB
time tu mmg dah kira cukup besar la
sebab waktu tu DVD pon baru nk famous
pendrive pon bentuk petak biasa tu
sekarang siap ada external hard disk lagi
pendrive pon bentuk byk yg menarik
jom kita tengok bentuk pendrive zaman sekarang


haha..memang terbaik la
aku pon xtau ni benda pe..tapi macam cool je
yg ni 2 dalam 1 la..berguna jugak
macam RAM je..ke pendrive yg xde casing..hehe
sape jela yg boleh beli pendrive ni
kepada sesape yg x boleh lupakan disket, inilah penyelesaiannya
uh..MTV tu
selamat xde jari tengah..huhu
besar giler pendrive ni..haha
x dapat hamster, pendrive hamster pon boleh la
transformers!!..kukkkuukk kkiikkikkk
yg ni simple..boleh buat sendiri..amek batang kayu penyapu pon boleh
yg ni ok jugak..sesape sanggup potong jari sendiri boleh try..hehe

last-last skali beli external hard disk jugak
sebab pendive kecik sangat nak simpan movie banyak-banyak..haha

14 comments:

insta: lea_na_nur_ said...

yaa...external hard disk pling beso memori..ske part transformer..kalo beli pon maybe x gne kot..kcuali terdesak..msti la simpan sbb syg..hahaha!

Aku Skema said...

beli mahal2 pastu x guna..memang la..haha

Cik Aan Alan said...

geli tgk yg last sekali..

Anonymous said...

cool :)

Aku Skema said...

nabiha - geli tu yg bagus tu..org xnk curi..hehe

budingyun - yes..i'm cool..lol

mykhalis said...

stuju2..xternalpun dah murah skrang..kan?

Ada apa dengan DARA


banyk donlot?kasi jualla

Azza Azman said...

kawan aku ada pendrive kat celah cermin mata dia. bila naK pakai, cabut jap batang cermin mata tu. cool kan?

Aku Skema said...

khalis - mmg kaya la kalu aku jual..haha

chempaka - aku ada gambar pendrive spek tu..lupa plak nk letak

Nur Mudrikah said...

awak, nanti boleh bagi saya satu eh pendrive macam kat atas sekali tu..haha

zeeleey said...

yang jari tuh menarik..
sib bai jari telunjuk..kalu jari tgh ,..bahaye beb..hehe

Firdaus Kasim said...

benda nie la aku cari.. mcmana nk beli ya?

Aku Skema said...

tah la..tapi aku memang penah jumpa pon pendrive macam ni..x ingat kat mana

MamaIeta said...

Dapat yang jari tu memang gempaklah! mana nak dapat ha?

Aku Skema said...

x tau..maybe bleh potong jari org lain kot..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...