Pengikut Taksub

April 24, 2011

Handphone Concept (Window Phone)


assalamualaikum..

sekarang ni banyak handphone yang canggih-canggih
aku pon sekarang dah tak berapa minat pasal handphone ni
tapi tadi aku terjumpa satu handphone concept yg sangat best
kalau la die kluar nanti, aku nak letak dalam wishlist aku..haha
cekedaut :




die punya display mode pon ikut cuaca persekitaran
waktu cerah, semuanya biasa je..clear as clear sky 
kalau hujan ada efek-efek air hujan gitu
kalau bersalji, ada la pulak efek kabus tu..
memang cool habis la concept phone ni!!



specialty transparent handphone concept ni sangat membuat aku teruja
mana tau mungkin handphone ni siap dengan 3D video call ke..perghh
kalu ikut apa yg aku baca, nak message korang tiup je skin die
tapi kalu baru bangun tido tu x payah la tiup-tiup
habis melekat bau air liur basi dekat handphone tu nanti..haha


memang akan ada orang kata ni hanya la handphone concept
"boleh ke jadi benda ni?".."tipu ni".."mana boleh.bateri pon xde"..
dah nama pon handphone concept..tu la function die..haha
die bagi kita idea dan konsep awal yang orang nak cuba capai
tapi memandangkan ini hanya la handphone concept, aku boleh berharap jela
harap - harap benda ni akan ada pada masa akan datang

p/s : aku dah start kumpul duit dah ni.haha

2 comments:

Nur Mudrikah said...

banyaknya wishlist dia;)
nti boleh la bg sy satu..hehe;p

Wahida Nasution Thakhrim said...

canggih sangat la.. lagipun designnya cantik sampai tak berani nak pakai.. takut patah.. ha3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...